Mittwoch, 8. Juni 2016

ΟΙ ΜΗΤΕΡΕΣ ΘΕΩΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ''COPYPASTE'' ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ

Οι αρχαίοι Έλληνες κατά την χειμερινή τροπή του ήλιου γιόρταζαν την γέννηση του Διονύσου. 

Ο Διόνυσος αποκαλούταν «σωτήρ» και θείο «βρέφος», το οποίο γεννήθηκε από την παρθένο Σέμελη. 

Ήταν ο καλός «Ποιμήν», του οποίου οι ιερείς κρατούν την ποιμενική ράβδο, όπως συνέβαινε και με τον Όσιρη. 

Τον χειμώνα θρηνούσαν το σκοτωμό του Διονύσου από τους Τιτάνες, αλλά στις 30 Δεκεμβρίου εόρταζαν την αναγέννησή του. 

Οι γυναίκες-ιέρειες ανέβαιναν στην κορυφή του ιερού βουνού και κρατώντας ένα νεογέννητο βρέφος φώναζαν «ο Διόνυσος ξαναγεννήθηκε. 

Ο Διόνυσος ζει», ενώ σε επιγραφή αφιερωμένη στον Διόνυσο αναγράφεται: «Εγώ είμαι που σε προστατεύω και σε οδηγώ, εγώ είμαι το Άλφα και το Ωμέγα»

ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ''ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ ,Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ''...ΙΔΙΟ ΝΟΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ !

Η ΙΣΙΔΑ ΩΣ ΠΑΡΘΕΝΑ ΜΗΤΕΡΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΟΣΙΡΙ !

Η ΙΩ ΕΠΙΣΗΣ ΩΣ ΠΑΡΘΕΝΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΤΟΝ ΕΠΑΦΟ, ΓΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ  !

Λάτρευε τους Θεούς όπως οι πρόγονοι κατέδειξαν και πίστευε ότι η ωραιότερη θυσία και η μέγιστη λατρεία είναι να γίνεσαι κατά το δυνατόν καλύτερος και δικαιότερος, γιατί υπάρχει περισσότερη ελπίδα ν’αποδώσουν οι Θεοί τ’ αγαθά σε όσους έχουν τέτοιες αρετές, παρά σε όσους θυσιάζουν πολλά σφάγια. 

ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ

ΓΕΝΝΗΣΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ 



ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΘΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ



ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΙΔΩΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 

Η ΙΣΙΔΑ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΣΙΡΙ  ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΕΞΙΑ .....Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ
 Ο ΜΙΚΡΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΜΕ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΗΤΙΣΣΑ




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen